Producenci
Zwroty i reklamacje

 

 

Jak czyścić biżuterię?
Biżuteria srebrna - podobnie jak w przypadku złota: zanurzyć w wodzie z mydłem, wyszorować miękką szczoteczką i opłukać. Srebro w wyniku utleniania czernieje, jeśli chcemy pozbyć się tego nalotu można wypolerować zamszem, inną metodą jest czyszczenie pastą do zębów lub sproszkowaną kredą. Należy pamiętać, że czasem biżuteria srebrna jest utleniona i jest to zamysłem artystycznym wykonawcy , tak więc jeśli nie chcemy się pozbyć tego efektu, należy używać jedynie wody z mydłem.

 

Gwarancje, reklamacje i wymiana towaru:

 

Każdy wyrób objęty jest roczną gwarancją, realizowaną na  podstawie dowodu zakupu. Reklamacji nie podlega masa wyrobu, pod warunkiem, że nie odbiega  ona od początkowego założenia więcej niż 15% masy wyrobu. 
Gwarancja dotyczy wad fabrycznych wykrytych przy normalnym użytkowaniu. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych, niewłaściwego użytkowania przez klienta, zmian oraz napraw przez strony trzecie, zużycia lub wypadków.
Warunkiem realizacji usług związanych z gwarancją jest dostarczenie  wyrobu wraz z dowodem zakupu (może być kopia). 
Oferujemy wymianę towaru na wolny od wad. Jeżeli nie będzie takiej możliwości zwracamy wartość towaru wraz z kosztami wysyłki na wskazane konto w przeciągu 7 dni od dnia uznania reklamacji.

 

 

 

 Wymianie lub zwrotom podlegają nieużywane wyroby bez śladów użytkowania zamówione w sklepie akoso. Indywidualne zamówienia lub wyroby dopasowane na życzenie może obejmować wymiana. Prosimy o dokładne zabezpieczenie biżuterii przed wysłaniem, aby dotarła bezpiecznie i w całości.

 

 Reklamacje dotyczące wszystkich sytuacji rozpatruję indywidualnie. Wszystkie nowe produkty wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej, starannie zabezpieczone w kopertach bąbelkowych. Zgodnie z przepisami odpowiedzialność za towar przechodzi na kupującego w momencie nadania przeze mnie przesyłki w firmie wysyłkowej.  Reklamację należy zgłosić bezzwłocznie od momentu wykrycia uszkodzenia towaru. Szczegóły ewentualnej wymiany i zwrotu uszkodzonego towaru należy uzgodnić mailowo. Towar należy odesłać na mój adres na własny koszt. Towar należy starannie zapakować. W przypadku stwierdzonych wad opakowania lub samego produktu innego niż zgłoszone wymiana nie będzie możliwa. 

 

W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Zgodnie z art. 75 ust. 3 pkt 2 Ustawy Prawo przewozowe roszczenia przeciwko przewoźnikowi z tytułu umowy przewozu przesyłek towarowych, inne niż roszczenie o zwrot przewoźnego, a zatem również o naprawienie szkody, przysługują nadawcy lub odbiorcy, zależnie od tego, któremu z nich przysługuje prawo rozporządzania przesyłką. Zgodnie z art. 53 ust. 4 uprawnienie nadawcy do rozporządzenia przesyłką wygasa, gdy odbiorca wprowadził zmianę umowy przewozu, przyjął list przewozowy albo odebrał przesyłkę. Konkludując zatem, od chwili odbioru przesyłki wszelkie roszczenia o naprawienie szkody wyrządzonej w niej z winy przewoźnika przysługują odbiorcy.

 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

 

W przypadkach uzasadnionych reklamacji lub zwrotów spełniających ww. warunki, gwarantuję zwrot wartości produktu drogą przelewu bankowego na wskazane przez zamawiającego konto w terminie do 7 dni roboczych. Naliczone koszty transportu nie podlegają zwrotowi.

 

Nie przyjmuję reklamacji spowodowanych przez mechaniczne uszkodzenia przedmiotów przez kupującego: zmiażdżenie, przeróbki, uszkodzenia chemiczne, uszkodzenia termiczne itd.

akoso@tlen.pl

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl